کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارتباط بیماری های ذهنی و استفاده از دستگاه های تکنولوژی

به گزارش سافت گذر، بر اساس پژوهش جدیداً منتشر شده توسط مؤسسه اینترنتی آکسفورد، میان بیماری های ذهنی در میان افراد جوان و استفاده از دستگاه های مربوط به تکنولوژی ارتباط مستقیم وجود دارد. در این مطالعه از سال 1991 تا کنون، روی 430561 نفر از ساکنین ایالات متحده و انگلستان تحقیق شده است.

اینترنت استفاده از اینترنت شبکه های اجتماعی

محققان سعی کردند میان استفاده از شبکه های اجتماعی، افسردگی، مشکلات احساسی و بروز اختلالات مختلف ارتباط ایجاد کنند. به علاوه، آنها به نحوه تأثیرگذاری تلویزیون بر سلامت ذهن نیز توجه داشتند تا ببینند آیا دستگاه های دیجیتالی در افزایش نرخ خودکشی تأثیر گذاشته اند یا خیر. این افراد متوجه شدند که ارتباط زیادی میان استفاده از شبکه های اجتماعی و مشکلات سلامتی ذهن وجود ندارد.

آنها به این نتیجه رسیدند که شبکه های اجتماعی و تلویزیون باعث افسردگی نمی شوند ولی استفاده بیش از حد از نرم افزارهای ارتباط جمعی سبب بروز مشکلات احساسی شده است. این محققان همچنین، نتیجه گیری کردند که تکنولوژی باعث افزایش خودکشی نمی گردد.

البته تحقیق انجام شده توسط مؤسسه اینترنتی آکسفورد همه افرادی که امروزه از وسایل تکنولوژیکال استفاده می کنند را شامل نمی شود به همین دلیل محققان انتظار دارند شرکت های مختلف با آنها همکاری بهتر و جدی تری داشته باشند تا داده هایی که به دست آورده اند از دقت کافی برخوردار باشند. آنها می گویند که عدم دسترسی به داده های مورد نیاز و باجزئیات، باعث شده تأثیر مشکلات سلامت ذهن و ارتباط آنها با تکنولوژی مشخص نگردد.

پروفسور اندی پریتزیبلیسکی، محقق ارشد این پروژه در مؤسسه اینترنتی آکسفورد می گوید:«« با در اختیار داشتن داده های دقیق تر در مورد تکنولوژی های مختلف، راحت تر می توانیم ارتباط آنها با سلامت ذهن افراد را مشخص کنیم. بر این اساس، خیلی زود است که بخواهیم در این باره نتیجه گیری داشته باشیم و قوانین خاصی تنظیم نماییم. ما به ارتباط عمیق تر و هماهنگی بیشتری میان شرکت های تکنولوژی و دانشمندان نیاز داریم. این داده ها فعلاً به صنعت تکنولوژی ربط دارند و محققان می بایست بتوانند به امکانات تحلیل سلامت اعصاب و روان نیز دسترسی داشته باشند»».

شما می توانید این مطالعه را در مؤسسه اینترنتی آکسفورد پیدا کرده و بدون پرداخت هزینه اضافی، آن را مطالعه کنید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48956 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/15 تعداد مشاهده: 2218
سافت گذر